Como

Per Nadal, a l’Hug, li vaig regalar un mini necesser, amb unes ampolletes de viatge, amb uns papers a dins. Junts, i degudament, ordenats, formaven un codi i una url d’una web.

Desprès de bastanta estona, i amb l’ajuda de tots plegats, va resoldre l’enigma. Era un viatge a destí desconegut d’un cap de setmana per a 2 persones (ell i jo, era un regal comunitari ;). L’únic que havia de fer ell, era triar les dates.

Waynabox

Com que sempre tenim les agendes plenes, la data triada va ser finals de juny, i a més a més, se’ns van afegir 2 persones més. Quan vam fer la reserva ens van comunicar els 12 destins que ens podien tocar, i vam aprofitar per descartar-ne un (es pot fer de forma gratuïta), pq fa poc temps que hi havíem estat.

Els destins que ens podien tocar eren: Berlin, Paris, Munich, Milan, Bruseles, Oporto, Roma, Ginebra, Lyon, Manchester i Turin. La descartada va ser Londres.

4 dies abans de la data de sortida vam rebre un mail amb un compte enrera i una pista per posar una mica més d’emoció a l’assumpte…

2 dies abans, amb puntualitat extrema, va arribar el mail clau… Vaig retransmetre en directe per Instagram el moment, pq l’Hug era a Sort, jo a Barcelona i les altres dues viatgeres a Molins. A part del nom de la destinació, hi havia la informació dels vols, la del hotel i una guia de la ciutat. Tot molt complert :D

A l’hora de fer el check-in vaig tenir problemes amb el de tornada i vaig trucar a Waynabox. Em van atendre de seguida i solucionar-ho la mar de bé. Molt bé l’atenció telefònica.

El viatge en sí. Destinació: Milan

De casa a l’aereoport i tornar: metro i tren. Bé i econòmic!

Vols: Puntuals els dos i sense problemes. A la tornada em va tocar un veí de seient conegut del Pallars :)

Hotel: Un Ibis, super cèntric. A poca distància del tren de l’aereoport, amb un supermercat al costat, tramvia i metro. La única pega que li vaig trobar és que a les tauletes de nit no tenia endolls…

Transport públic: Tren, tramvia i metro. Vam comprar un bitllet familiar per anar i tornar de l’aereoport, i una targeta de 24 hores pel dissabte i matí de diumenge.

Menjars: Esmorzars a l’hotel, dinars i sopars a fora. Pizza, pasta, xinès, snacks, Mc Donald’s i Food Truck.

Llocs visitats: Cuadrilátero de la moda de nit i de dia, Barrio de los Navigli i Fiera di Singaglia, Castillo Sforzesco, Barrio de La Maggiolina, Chinatown, Cimitero Monumentale i Como.

Preus: Tot bastant car, la cervesa el que més. Els preus del Cuadrilátero, de sonats!

Passejant pel barri de Naviglio vaig tenir una sorpresa. Vaig veure la Cagiva que tenia abans de la Suzuki! Des de que me la vaig vendre, crec que no n’havia vist mai cap.

Milan

Conclusió

M’agrada el format Waynabox. Sorpresa i sobre la marxa. Ideal per anar amb un grupet d’amics. Suficient el format 3 dies, 2 nits, pq a mi el turisme de ciutat no em fa massa el pes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació protecció de dades d'Olga Cuevas i Melis
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a olga@pirineuweb.com. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avisos Legals.