Ja han obert la primera botiga de xinesos (a Sort, no sé si al reste de comarca n’hi ha alguna més). Una botiga gran i atapeïda de coses, a més no poder… Si ets una mica “ample” no passes pels passadissos, i si mires a una banda no pots veure l’altre, si mires al mig no veus lo de dalt ni lo d’abaix… Una mica apretat… I no he trobat el que busco!!!
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
De vegades em pregunto què hi deu haver a les botigues d'avui dia que no s'hagi fabricat a la Xina. Si ho fabriquen gairebé tot!