Ahir el Jumping Kayak arribava a la seva 5a edició. Estava cansada i feva molt de fred. No tenia cap ganes de pujar, però l’Hug va insistir i vam anar-hi tots.

Per primera vegada no vaig estar amb els jutges, sinó que em vaig dedicar a fer fotos. En vaig fer tantes com vaig voler. La rampa era més alta que mai, i els efectes de llum millor que les altres vegades. Es van veure figures més espectaculars, i no em va semblar tant perillós.

Les noies van fer molt bon paper. Ho van fer millor que molts dels nois. Vaig fer-li aquesta foto a la Ginesta:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació protecció de dades d'Olga Cuevas i Melis
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a olga@pirineuweb.com. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avisos Legals.