Abans d’ahir estàvem al sofà i de cop i volta el meu fill va preguntar-me si era possible que una persona propera a nosaltres estigués a menys d’1km de casa nostra. Li vaig preguntar que com ho sabia i em va dir que li deia el Facebook.
Per comprovar-ho vam enviar un whatsapp i, efectivament, la persona ens va contestar dient que sí, que com ho sabíem… Li vam explicar com ho havíem sabut i va flipar… No era conscient de que tenia el Nearby Friends del Facebook activat.
I és que està molt bé fer servir les xarxes socials i les app’s. La veritat és que poden ser molt útils, però hauríem de perdre una miqueta de temps en informar-nos de com van les coses, de com es van actualitzant i de com ho hem de configurar.
Aquesta aplicació en concret està activa des de fa bastant de temps. Podeu llegir un mini article del 2014.
I tu, ho tens activat???