L’altre dia a conversa d’anglès (jo més que conversar faig gestos i invento paraules noves, tot i que em faig entendre :) va sortir una dita que em va semblar molt curiosa, perquè penso que aquí, si se’ls hi digués als nens, no sabrien ni de què els parlem. No sé, igual estic equivocada i tothom sap que són els “Beds Bugs”.

Goodnight, sleep tight, don’t let the bed bugs bite!!!

4 Comentaris

  1. En castellà es diu "que no te piquen las chinches". Els bed bugs són les xinxes. En català no ho he sentit mai.

  2. Quan jo era petita, hi havia xinxes, tot i que a casa meva no n'hi va haver mai. Després van desaparèixer amb el DDT, però diuen que estan tornant. Mira aquest article de Ramon Folch sobre les xinxes de Nova York:

    http://tinyurl.com/yfnbglz

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació protecció de dades d'Olga Cuevas i Melis
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per mitjans electrònics. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a olga@pirineuweb.com. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avisos Legals.