Brive La Gaillarde (França)
El primer skatepark on vam parar durant el viatge. Era un barri molt tranquil. Pràcticament no hi havia ningú pel carrer. A l’skatepark hi havia uns quants nens, i els pares, ja grandets, jugaven a bàsquet en una pista antibandals molt xula. Semblava que estiguessim als EEUU.
El terra de l’skatepark no anava molt bé. Tenia com una mica de gravilla. Hi ha una rampa al mig, una funbox, un rail, un caixò, al costat un spin i una quarter. També una barana quadrada i una petita manypad.
És un skatepark més adequat per bicis que per l’skate.
Vam dormir a Uzerche, a l’Aire de service pour Camping Car
House of Vans (UK)
Aquest és l’skatepark que no ens podíem perdre de cap manera. Hi vam anar d’anada i de tornada. Espectacular! Espectacular tot. Per arribar-hi vam passar per un carrer ple de graffittis, tot fosc.
És un skatepark indoor, construit en una antiga estació de metro, dividit en zones de bowl i street.
A la zona street hi ha una rampa amb caixó pla-baixada, dos quarters (una petita i una gran) i un bank.
A la zona rampa, hi ha una mini ramp llarga i, a sobre, una bowl bastant gran.
També té sala de concerts, de projeccions, d’exposicions, bar, lavabos, wifi, taquilles i una sala plana pq els més petits aprenguin a patinar… És gratuït i per poder-hi patinar cal reservar via web o anar-hi personalment. Hi ha diferents horaris per diferents pràctiques. En fi, una meravella!
Molt recomanable visitar-lo encara que no es faci skate.
Càmping relativament proper: Camping Lee Valley
Newport pagnell (UK)
Cal atravessar un camp de cricket per arribar-hi. El sol cremava molt i hi vam durar poquet. L’Hug va caure de seguida i vam marxar ràpid.
Dormim en un parking al costat del canal.
Northampton (UK)
Aquest també està en un park amb un pàrquing per la furgo bastant ideal. Hi ha bar amb lavabos, i pel costat hi passa un riu. Al voltant de l’skatepark hi ha bancs on se senten pares, mares i padrins mentre els nens patinen.
Dormim a Kettering Wicksteed Park
Titchifield Park Hucknall (UK)
Description:
Hucknall is a seriously rad skate park and well worth a visit. It’s very similar in size and layout to Long Eaton. A substantial area within Titchfield park has been donated. The main concrete section of the park is huge with tons of variety but as well as that there’s a large smooth tarmac area around the edge that also features some obstacles as well as alternative routes into the park itself.
Most of the obstacles are pretty serious. The hubba, rail and ledges are all a good height and length. The mini ramp with extension is really well constructed and good fun.
Key Features:
Mini ramp with extension. Really long ledge/manny pad. Excellent rail. Big Hubba (back tail for regs).
Rating:
Excellent
Al costat d’un cementiri
Dormim al National Water Sports center
Stoke on Trent (UK)
Enorme!
Anem i tornem de Nottingham
Adrenaline Alley (UK)
Molt gran, crec que eren 3 edificis. Amb una zona de bar i uns reservats per pares i acompanyants, amb tele, sofàs, etc, on els skaters no hi poden entrar.
Es veu com una mica deixat, però hi ha de tot.
Lannion (França)
S’emplena d’adolescents quan acaben les classes.
Gujan Mestras (França)
Obert a la nit.
Es podria dormir just a la porta. Hi ha lavabos amb aigua.